30.12.11

Spontanmöte och överraskning

Älskar när man springer på folk man känner. Det blir en plötslig uppgång i tillvaron =) Var just och handlade mat och träffade på en tjej som jag var med på en fest till S`s bror med för ett tag sedan. Vi hade tydligen svarit i samma butik och sedan väntat på vagnen utan att se varandra. Men då vi skulle gå av hörde jag någon som ropade "Katarina!?" Superkul! Sälskap på vägen och ett mycket trevligt möte =) I love!

Vad har annars hänt idag? Jo jag har tagit över hela S`s lägenhet. Njaaa. Hade jag tagit med alla mina skor hade jag definitivt gjort det, utan tvekan, men då de fortfarande finns att se i mitt föräldarhem tycker jag att jag tar upp väldigt lite plats i hans lägenhet. Har planerat en liten överraskning när han kommer hem. ( Bandet håller på att skriva lite låtar i detta nu) Har köpt in en flaska, förhoppningsvis gott, rött vin samt att jag gör en mästerlig kladdkaka. Mumma! Jag skulle blivit oerhört glad och uppskattat denna överraskning mycket åtminstonde;)
Och ja, jag kan skriva detta här för han läser inte min blogg ändå, säger han åtminstonde;)

Kleem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar