6.12.11

Läs noga



Jag har alltid varit lite slarvig av mig av och till. Jag är den som gör saker hellre än bra, kan man säga.
Senast är det ett brev jag fått från posten i norge om att jag måste förtulla en vara jag köpt på nätet. Jag har läst brevet lite här och där flera gånger, men ändå aldrig förstått vart man ska skicka det. Hur svårt kan det vara. Var just påväg att skriva ett mail till dem och fråga, då jag upptäckte detta:



Såklart ska brevet skickas till avsändaren liksom..

Som de alltid sa då man skulle skriva prov i skolan: Läs igenom HELA frågan först... Jag vet inte hur många gånger jag bara läste lite och sedan svarade och så visade det sig att det var något helt annat de var ute efter än vad jag skrev, så jag satt längre än vad jag hade behövt om jag hade läst allt från början,haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar