1.12.11

Leker hemmafru med stor dos av kärlek

Idag leker jag hemmafru. Fixar, tvättar,städar ur skåp, ger bort onödiga saker till välgörenhet eller slänger prylar som är sönder innan jag flyttar.Nu ska jag till affären, (vists låter det mycket roligare att gå till affären än butiken, även fast det är samma betydelse, som med handla och shoppa t.ex) för att handla lite inför veckan.
Vissa göra lite sådant här i taget, men jag vill bara få det gjort, även om det är tråkigt. I alla fall tycker jag så idag;)

En annan sak om dagen är att jag är superlycklig. Jag har verkligen ett underbart liv. Vänner, familj och pojkvän som jag älskar och de älskar mig tillbaka. Det är det som är viktigt i livet. För mig. Kärlek är så vackert. Det bästa jag vet.








2 kommentarer:

  1. Oh la la!Fina Du!Mormor Klaras förkläde som hon sytt,rött julsidenband runt midjan o högklackat Slälvklart städningen går som en dans då.Puss på dej kära, fantastiska, härliga underbara DU!<3M

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur! =) oj, visste inte att d var gammel mormor Klara som gjort d! Hon var verkligen bra på att sy. Tack för alla fina ord du skriver till mig alltid=))

    SvaraRadera