12.12.11

För-Packning

Har just kommit hem. Bar hem 7 par skor och behövde handla mat dessutom. Puh! Men gissa vilken tur jag hade som mötte min granne Elin på bussen=) Hon var såå himla sjysst och bar mina skopåsar till huset medan jag handlade mat. Tusen tusen tack Elin!!

Har "för-packat" lite inför flytten, men det är inte det lättaste då jag ej har något att packa i. Eller någon plats att ställa det jag ska packa på. Kaos kan man säga. Och jag har ju förstädat lite, men det är svårt att göra det när det är grejer överallt. Vilka problem man kan ha va?;) 

Har tagit en "dadel och grönsaksdrink paus" och ska försöka fixa lite till sen. Men får nog bara göra det mesta den dagen jag flyttar ändå =( Suck.
Annars har jag en bra dag, en riktigt måndag du vet, man är lite seg och sådär men jag vill ha gjort tråkiga saker i början på veckan så man kan ha massa kul resten av den. Som imorgon t.ex, då ska jag träffa Helena efter jobbet. Yay!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar