11.12.11

Lite mer permanent

Imorgon är en ny vecka. Min sista hela vecka i Oslo. Sedan är det som sagt Göteborg som gäller.
Ska bli skönt att komma hem till Sverige igen. Har flackat runt och åkt än hit och än dit på grund av distansförhållande till både pojkvänn, vänner och familj. Gillar att åka omkring men det finns en gräns för alla. Det är jättekul att spendera en helg i Oslo, nästa i Göteborg och nästa i Manchester, men tillslut vill man bara slå sig ner lite mer. Nu blir Göteborg min bas och sedan kan jag fortsätta resa runt lite om jag har råd som blivande student dock,haha. Oavsett har jag haft ett oförglömligt år 2011. Precis som jag önskade =)

Blev 2011 som du hade tänkt dig? År 2012 vill jag se Avicii igen och Bon Iver. Mer än så har jag inte hunnit tänka på,haha. Massa kramar till dig!





Bilder från förra gången jag såg Avicii, på Sensation White i Oslo med Johanna. Då jag även sprang på en jag kände med en gång, vad är oddsen,haha.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar