12.12.11

Som ett slott

Alltså den som flyttar in i min lya efter mig borde bli överlycklig. Sedan det inte var så fint när jag flyttade in så vill jag verkligen göra det bra för nästa person som flyttar in efter mig. Jag menar, det första jag fick göra var att rensa alla rör efter någon annans skit. Blä! Så nu har jag fixat både rören i handfatet, duschen och köket, sedan har jag torkat av alla väggar, skrubbat varenda liten detalj på skåp, i skåp, i duschen och andra utrymmen. Men den sista touchen plus dammsuga och torka golv ska jag göra just innan jag flyttar så det blir uberfräsch till nästa person =)

Men tänkte det var lika bra att börja fixa nu så är det jobbigaste gjort. Så behöver jag bara göra en touch up nästa vecka så att säga;)


Välkommen till mitt slott ;)
Det känns som att jag bor i ett nu när det är så himla rent och pent;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar