7.12.11

Sick

Jag har tyvär gått och blivit sjuk =( Var på jobbet igår och försökte ta mig genom dagen, men det slutade med att jag fick dra ut fyra stolar i rad och lägga mig på dem några gånger den dagen för jag var så matt och yr och kände det som att jag skulle svimma, hela tiden. Så hemskt, har aldrig haft det så en hel dag och det blev aldrig bättre. Då jag kom hem såg jag att jag hade feber som kronan på verket. Idag har den varit uppe i 39 grader och jag ligger mest i soffan. 

Kommer vara borta från jobbet imorgon men jag hoppas verkligen jag är bättre till på fredag. För då har vi Nattöppet och det är massa kunder i butiken för att vi har öppet till kl 24 med massor av exklusiva erbjudanden.  Kom förbi vet jag! Sen ska jag ut med Carly på fredag efter jobbet, så jag vill ju vara med på det och vara frisk då.

En sak som jag är otroligt glad över nu när jag är sjuk är att jag faktiskt har möjlighet att vara hemma från jobbet. Jag får till och med betalt. Tänk vad många personer som måste jobba oavsett hur dåligt de mår för att ens överleva och klara sig ekonomiskt. Personer som lever dag för dag och får de ingen lön den dagen har de ingen mat. Så det är tur vi har det så bra som vi har det! För det är många som har det hemskt.

Massor av kramar och kärlek till dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar