4.12.11

"Det härliga julbordet"

Tjohoo! Mer om julbordet från igår kommer här:

Det var så kul att alla på jobbet kunde komma. Vi är tio stycken kollegor så det blir ofta att någon ej kan. Först bjöds det på den bästa fördrinken ever och sedan satte vi oss tillbords med julmusik i bakgrunden. Allt var så himla mysigt. Passar perfekt att ha festen hos Tonje. Vi skrattade och pratade och hade supertrevligt. Är så glad att jag har så underbara kollegor. 

Efter maten blev det olika tävlingar och lekar och diskussioner, samt prövande av Ingvilds spännande "läppförstoringsläppglans",haha. På vissa kollegor syntes verklige skillnad! Men min chef var lite sådär lagom feg och det gick inte att få honom att pröva denna fantastiska produkt;) Jag, Hilde och Gunnar turades om att vara dj:s och bjöd på en väldig mix av musik. Sedan fick jag en avskedspresent. Det hade jag aldrig trott att jag skulle få! Blev så glad!! Och speciellt glad blev jag över ett kort som de hade skrivit, samt ett underbart fint armband. (Det var så himla coolt för jag hade kollat på ett liknande halsband gjort av samma typ av stenar som de som var i armbandet jag fick. Så gissa om jag blev glatt överraskad!!

Jag hade dock glömt bort att Tonje har katt, attans. Så ja var inte helt på topp efter en stund, för det börjad e klia över hela kroppen, Blää. Blev tvungen att lämna festen vid ettsnåret.  Men hade superkul till dess.
Tack alla för en underbar fest =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar