2.12.11

Healing - funkar det

I förrgår var jag hemma hos Carly och Stine. Det var supermysigt att umgås med dem. Då Stine skulle sova ganska tidigt satt jag och Carly i vardagsrummet och filosoferade. Bland annat om healing. Ifall vi trodde att det fungerade. Jag har fått healing och upplevt att det funkar. Jag tror dock att man kan vara olika bra på att ge healing men att det är något som nästan alla har inom sig att ge bort.

Sedan pratade vi lite om ifall det kunde vara en ren placeboeffekt. Fast vi har ett, enligt oss, starkt belägg för att det faktiskt är något som händer i våra kroppar vid healing. För vad gör du om slår dig eller får ont någon stans? Automatiskt lägger man handen/händerna på det onda stället. Det kan omöjligt vara en slump. Fundera på den en stund alltså! För mig är det svaret på att healing verkligen fungerar och att jag även fått det själv och det har hjälpt mig mycket.

Vad tror du om detta?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar