13.12.11

Lite om allt


Det blir väldigt lite blogg idag. Är helt slut men haft en superduper dag. Både på jobbet och privat efter jobbet. Börjar märka av att jag slutar nu. Jobbade sista dagen med en kollega idag, imorgon blir sista tillsammans med en annan =( Så tomt det kommer bli nu alltså!


Efter jobbet var jag med Helena en sväng. Vi var på Tullins och lyxade med att äta mat ute. Vi ska båda lämna stan för nya äventyr och känner att vi lika gärna kan gå all in med att göra kul saker medan vi är här.

Vad har mer hänt idag. jo jag hade världens bästa kunder hela dagen, jag var på toppenhumör och om de inte var det redan så blev det de, sedan hade jag världens sötaste systrar som jag hjälpte hitta skor. trodde inte jag var en barnperson men med vissa barn så;) Sånna barn som de var ska jag ha alltså. Glada, ivriga, sociala och supergulliga och trevliga.

Sedan fick jsg ett mystiskt sms från mamma om att en julpost är påväg. Så himla nyfiken! Jag är verkligen sjukt nyfiken av mig. Men jag vet en som är värre än mig nu, S,haha.

Ha en toppenkväll nu!!
Kleem!!


2 kommentarer:

  1. Tipp tapp tipp tapp tippe tippe tipp tapp tipp tipp tapp!Ho,ho,ho,finns det nåt snällt hjärtebarn???

    SvaraRadera
  2. katarina har varit mycket snäll i år;) helt klart! kleeem!

    SvaraRadera