10.1.13

Se varandra i ögonen och le

Det jag precis skrev skrev jag rakt upp och ner på max 20 sekunder. Det kan vara så befriande att bara få uttrycka sig så spontant och opretentiöst, bara göra. Jag hade en tanke och en känsla som slog mig idag. En tomhet som infann sig. Det är så många personer som gör ens dagar så bra, vissa vet inte ens om att de gör det, för man känner dem inte, pratar inte ens, vet inte vem den är. Men man kan ändå bli glad av varandra. Det är underbar kärlek =)

Just när man ser varandra i ögonen och ler. Det är svårt att förklara, men det är få personer som gör detta tillbaka om de inte känner en redan, och dem personer som verkligen blir glada för man ler mot dem, dem gillar jag bara ännu mer. de är intressanta och dem vill jag veta mer om. Om tillfälle finns, annars har de gett mig mycket ändå, även om det bara var några ögonblick av mitt liv betyder det så mycket, där, då och även i framtiden. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar