12.1.13

Plugg byts nu mot PW


Hej och hå! Haa skrivit mer på min tenta i Folkhälsovetenskap samt tentan i Levnadsvanor nu. Nu tar jag helt, åtminstonde fram till imorgon förmiddag igen;) Japp, det är mycket nu, men det är tur att det är intressanta saker att skriva om i alla fall! Jag gör hellre lite då och då istället för att mgeaplugga 10 timmar i sträck. Det kan jag inte motivera mig till, men tänker jag att jag ska göra lite två timmar i taget under fem dagar istället blir det mycket lättare att sätta sig ner och börja över huvud taget. I och för sig behöver man allt göra mer än detta under en dag, men om jag tänker så så funkar det bättre på något sätt, och alla sätt som funkar är bra =)

Men nu mina damer och herrar och underbara människor, är det dags för belöning i form av power walk! Yeah! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar