12.1.13

En av mina bästa

Ikväll var en sådan där magisk kväll då massor av positiva saker hände hela tiden. Jag var på ett synthevent vilket inte är helt min stil, men det är kul att göra olika saker i sitt liv och testa på nya grejer. Annars vet man ju aldrig vad man faktiskt gillar.

Jag har pratat med massor av olika sköna människor om högt och lågt och behandlat i princip alla ämnen som finns under denna kväll, seriösa, djupa, roliga, kärleksfulla, ja alla möjliga ämnen! Sedan har jag lärt mig massor av saker utav dessa personer också. Det var en riktig mingelkväll där folk var på toppenhumör. Love it! Sedan fick jag ju även träffa goa vänner som jag inte sett på ett tag vilket gjorde kvällen ännu bättre =)
Vi har skrattat, dansat och haft så kul!

Ååå som jag älskar att leva livet med roliga personer omkring mig, vänner och nya bekantskaper! Det är dessa möten som gör livet värt att leva för mig =) Kärlek till er! Detta var en av de bästa kvällarna i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar