8.1.13

Hur gick tentan?


Tjohoo vad jag är glad idag!
Har haft en toppendag verkligen. Vet inte om man får säga att det är kul att göra prov, men det var det verkligen idag. Först gjordes ett teoretiskt prov där jag fick alla rätt utom ett och hade jag vetat omständigheterna bakom det svaret, som ej stog ens i testet, så hade jag fått alla rätt =) Det kändes verkligen som jag övat mycket mer än jag hade behövt, för hade i princip kunnat föreläsa om detta nu, men det är så svårt i förtid att veta vad man behöver kunna och det är bättre att kunna för mycket, om man ändå har tid =) Man har ju nytta av allt man vet på något sätt ändå.

Sedan gick vi över till att göra det praktiska provet. Det var många skratt och vi hade alla tre jättekul. Både läraren, jag och Linda. Och för både  Linda och jag gick allt toppen för =) Det var verkligen superkul att göra detta och man kände sig så kompetent efteråt.

Sedan så fick vi tio olika case med personer som hade olika förutsättningar och olika mål med sin träning som vi sedan skulle bedöma hur de ska lägga upp sin träning. Samt lite fler frågor att besvara. Det kändes verkligen jättebra då vi gjorde alla testen och vi blev godkända på allting båda två =) Tjohooo!! =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar