10.1.13

Manchester

Tjohoo!! Jag är så glad =)
Jag skulle boka biljetter till Manchester för att träffa Josse, min härliga vän, men då jag skulle boka hade priserna gått upp från 2000 till 4300 ca. Vilket jag inte har råd med. Men så hörde Josse av sig om en annan sida, skyscanner, (hade redan varit inne på tre stycken) där de samlar alla priser från olika bolag på ett och samma ställe som man kan söka.
Hon hittade kortare flygtider och till en summa av 2600 kr istället. Fortfarande mycket för en student, men det är precis så det går ihop och vad gör väl det om jag får snåla nu ett tag när vi får träffas snart =) Om en månad flyger jag över havet för att hälsa på henne och familjen, yay!
Därför firade jag genom att äta gröt till middag = redan sparat in mer pengar till resan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar