12.1.13

Just do it!


Om man väntar på att något ska hända kan det ta väldigt lång tid innan något ens händer, om det gör det över huvud taget. Vi behöver skapa våra egna möjligheter, sen se dem och gripa tag i dem då de kommer. 


Som person är jag, för det mesta, så att jag gör saker på en gång. Jag rokar inte vänta på at något ska hända eller att någon annan ska fixa det för mig. Visst kan jag små-ångra att jag varit så impulsiv ibland, men jag har aldrig behövt ångra det på riktigt.
Samma med att ta kontakt med nya personer, man vet ju inte hur en person är om man inte pratat med denna innan. Skulle det visa sig att den blir obekväm i att man tar kontakt, för det kan ofta vara så i Sverige, så gör det inget, för jag har redan många bra vänner, men tycker det är kul ifall man skulle träffa fler personer man passar ihop med =)

 Men för det mesta gillar folk att man kommer fram till dem och intresserar sig för dem. Om de ändå inte gör det, så är det ingen jag vill vara med ändå. Så brukar jag tänka, att jag vill vara med de personer som även vill vara med mig. Varför göra sig till lags för någon som inte uppskattar en som man är? Vi är bra precis som vi är allihop =)

Kramar //Katarina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar