30.1.13

Katarina 2.0 eller 0.2

Vi har så intressanta saker i skolan just nu att jag blir helt slut då dagarna är över eftersom jag koncentrerar mig oerhört samt spänner mig eftersom jag blir så exalterad över saker vi tar upp.
Jag är verkligen av eller på, det finns inget mellanting. Så höll på att verkligen däcka på tåget hem med huvudet mot ett bord. Men vad ska man göra om man har en så engagerad själ som lever sig in i allt totalt. Önskar att det inte tog så mycket energi att göra detta, för jag älskar att lägga allt jag har på det jag gör hela tiden, men det går ju inte att göra detta för mig hela dagen. jag är som en i-phone och behöver laddas en gång varje dag,haha. Annars orkar jag inte, mitt batteri räcker inte hela dagen;) Önskar att det fanns vilorum på skolan där man kunde vila upp sig för att få ny energi!

Man kan säga att jag började med att vara Katarina 2.0 ända fram till lunch och sedan blev det att jag gick mot Katarina 0.2 istället ju längre dagen led. Men, som jag brukar säga, det är roligare att vara all in tycker jag. Annars får jag ju ändra på mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar