17.1.13

Idag är en ny dag!


Igår var en konstig dag. Jag gick runt som en zombie för så trött var jag, och då jag är trött blir jag inte så positiv heller. Det påverkar mig så mycket att ha sömnbrist. Det är verkligen min triggerpunkt. På kvällen hände även en annan mindre kul sak. Men motgångar kan göras till framgångar i längden så jag är inte så upprörd för det. Men jag ska kolla upp lite närmare så att allt angående det verkligen stämmer. För man måste kämpa lite också och inte bara rakt av acceptera ett nej.

Sedan hände även roliga saker också, som att jag fick skickat till mig en bukett från en hemlig beundrare som tyckte att jag behövde lite uppmuntran, såå dant igår! Vem var denna beundrare då? Jo, mamma =)

(Såg just att ja innan skrev bucket istället för bukett, haha. Det blir lite olika betydelse då. En bucket är ju en hink på engelska och på många ställen utomlands kan man beställa in en bucket som innehåller en drink, så bukett är ordet, blombukett).

Sedan blev även tentan till levnadsvanor färdig, superskönt!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar