15.1.13

Have done:

Nu har jag tagit tag i massor av saker! Känner mig duktig alltså!
Jag har läst igenom och fixat det sista på hemtentan i levnadsvanor och skickat min slutprodukt till Linda, min partner in crime så hon får slå samman våra delar. Känns så skönt att ha den ur världen så jag kan koncentrera mig på enbart folkhälsovetenskaptentan imorgon och på torsdag.
Nu har jag alltså gjort hälften av allt jag skulle. Så två seminarier samt en hemtenta är kvar att checka av.

Sedan har jag reserverat böcker till nästa kurs på biblioteket samt även köpt dem. Visst kanske det är onödigt men jag gillar att stryka under och skriva i dem, och det uppskattas nog inte av andra läsare då de får boken i sin tur. Det underlättar något så enormt att kunna stryka under tycker jag! Så då får det vara värt det. Hittade ändå bra pris på dem, fyra stycken böcker för 700 kronor vilket är okej.

Sedan har jag även registrerat mig på ny kurs och gjort studieförsäkran till CSN. Så resten av dagen ska jag fortsätta med att fira min pojkvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar