24.1.13

ÄNTLIGEN!!!

I somras då jag var på summerburst så hade de en melodisklinga som gick mellan varje artist som blev starkare och starkare ju närmare det var att dj`n klev på scenen. Jag har letat såå länge efter detta ljud, vilken låt den kan ha kommit ifrån, eftersom jag verkligen älskade det och min kropp tog det till sig på ett sätt så att alla celler dansade av lycka. Så bra tycker jag denna slinga är. (Den håller på till 21a sekunden i denna version av låten.) Tänk dig då lyckan, att äntligen få veta källan till denna härliga melodi! Det är en stockholmsbaserad dj duo som kallar sig Darwin och Backwall som står bakom denna låt.
Jag vet dock inte riktigt om jag tycker denna låt är "färdig än", men något har den.
Hur som helst.. Listen and like!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar