29.1.13

Mindre motiverad just nu


Efter att ha kört så det ryker i mina före detta två kurser är det lite mindre företagsamhet som gör sig gällande nu. Jag har två seminarieunderlag att skriva på ett analytiskt och vetenskapligt sätt som hänger över mig, men motivationen är låg. Den är inte på noll, men den är låg. Jag tror det beror på att jag haft det tufft en period nu med just skolan och bara skrivit och skrivit och läst och läst.

Behöver nog en paus från detta just nu! Ska nog ta det från och med nu fram till imorgon. Har fått fram den fakta jag behöver för min uppgift så jag ä en god bit på väg. Nu ska allt bara sammanställas och diskuteras.
Nej, det är dags att göra något kul nu! Ska joina Carina och Maria på en fika/drink senare, ser fram emot det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar