4.1.13

Mammas Pojkar







Jag och S Var på bio och såg mammas pojkar igår. En film som började väldigt bra och man skrattade massor men sedan blev den lite för slö för min smak. Dock sevärd en gång =) En klar trea för mig!
Har du sett filmen? Vad tyckte du? Jag satt brevid en man som somnade och snarkade otroligt högt så vi fick putta på honom lite då och då, detta förstörde väldigt mycket av upplevelsen tyvär, kan vara därför som jag tyckte den var sämre ju längre tiden gick. Varför går man på bio om man är så trött att man ändå bara sover?

Jag skulle egentligen sett den med familjen och deras vänner i mellandagarna i Mellerud på biografen där. Men det var något strul med tekniken så det bidde en hemmabio istället då. Vilket var synd eftersom Melleruds Biograf är den mysigaste jag vet och med superbra ljud också. Det känns verkligen lyxigt att sitta där i de röda sammetssätena och kolla upp då ridån över duken går upp och filmen börjar! Finns ju inga ridåer på biografer längre! Så är du någonsin i Mellerud på en helg, gå på bio! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar