8.10.12

Vad som hände i söndags =)


Igår ville jag inte ens ta upp datorn, utan gav bara en liten hint om vad som väntade.
Gissa om jag varit nyfiken hela veckan på vad som skulle ske? Om jag var!

Då vi satte oss i bilen för att åka iväg satt jag som en hök och försökte klura ut var vi skulle. Men inte ens då vi väl stannade på parkeringen utanför stället tänkte jag på vad vi skulle göra. Jag fick en SPA dag på Stenungsunds Havsbad =))) Kan det bli mer perfekt efter en tuff period? Nej! Jag såg att vi hade hamnat där och jag vissteatt det var ett SPA, men ändå var jag så inställd på att vi skulle ut på havet att jag tänkte att det kanske var en utflykt som utgick från hotellet som vi skulle göra. Men i hemlighet hoppades jag på att det ändå var SPA som gällde. För det var verkligen precis vad jag behövde =)
Gissa min lycka då jag fick reda på att det var just en härlig spadag som gällde.

Väl där väntade badrock, tofflor, massor av god fräsch frukt, toppenpersonal som var genuint vänliga, pooler och olika bastuar. Bästa sättet att spendera en söndag helt klart!

Tusen tack S för denna överraskning =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar