17.10.12

Tack gode gud för verktabletter!

Varning! Du som är känslig ska för säkerhets skull inte läsa vidare.

Är verkligen stolt över mig själv idag. Jag klarade av att vara hos tandläkaren bättre än någonsin, sist var jag spänd som en fiolsträng under hela besöket, men nu kunde jag till och med slappna av ibland. Försökte meditera men det funkade ej, så tänkte på att andas och på en danskoreografi, det, mina vänbner, gjorde så min hjärna fick koncentrera sig på annat =) Som vanligt med mina tänder så satt de krokigt och trångt så det tog en timma att få ut min tand återigen=( Men detta är sista gången det är gjort =) 

Då jag kom hem fick jag så ont att jag höll på att svimma.
Tack gode gud för verktabletter! Men det bara blöder och blöder och jag vill ju sova nu, är helt slut. Men det rimmar illa med en blodig mun. Det se rut som om jag är en vampyr alltså!

Bara blodets toppar blir jag glad. Men som sagt, även om detta är superjobbigt så blir det bra i längden =)
Sov så gott sen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar