18.10.12

Stort som ett sugrör


Hallå där! Har ni sovit gott inatt och kanske äter en god lunch numera?
Jag sov i princip inget alls eftersom det gjorde så ont i halva huvudet så jag höll på att svimma hela tiden samt att det aldrig slutade blöda. Verkligen läskigt. Nu äter jag så mycket värktabletter som är tillåtet medan jag annars är en person som försöker undvika detta i möjligaste mån och om jag tar något sådan preparat så tar jag bara så lite som möjligt. Förra gången behövde jag knappt ta några alls. Nu vräker jag på,hehe. ;) Som sagt, tur det finns ändå!

Vid åtta mådde jag bättre och svimningskänslorna försvann samtidigt som det nu blöder mindre så jag sov lite till och från mellan åtta och tio. Vilken skillnad det blev! Mår bättre nu och sitter och sippar på en smoothie genom ett sugrör. Som för övrigt är det enda som får plats i min mun just nu. Kan bara öppna munnen såpass att det får plats=( Jag tycker inte synd om mig alltså, bara att det är jobbigt. Men jag ser hur bra det kommer bli i efterhand istället. Tänk vad ont det hade gjort om jag gjort en operation av en större kroppsdel! Fast jag kan säga att detta är värre än att ta bort halsmandlarna, i alla fall efteråt. (måste få skriva av mig lite, så jag kan gå över till andra saker sen, så du vet)

Jag börjar redan bli sugen på massa tuggbar mat. Såå hungrig! För smoothies mättar inte alls på samma sätt som tuggbar mat tycker jag. Och vi har ju tänderna för att de ska användas liksom;) Tur jag och Linnèa tog en god lunch igår med massa fräsch sallad m.m. Mumma!

Nu sitter jag och jobbar inför ett seminarie vi ska ha imorgon, ja jag ska släpa mig till skolan, vill helst inte men det är obligatoriskt så vad gör man? Börjar bli riktigt bra på att dra paralleller mellan olika saker nu. Det går framåt! =) Även om boken jag läser just nu är svår, så kommer man in i det om man får vara ifred. Så nu har jag läst klart och antecknat färdigt, samt att jag börjar sammanställa allt jag fått fram. Kommer antagligen inte kunna prata så mycket imorgon, även om jag har massor att säga, så får skriva ner det ifall lärarna vill ha något underlag från mig också tänkte jag =)

Ha det gott nu!! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar