6.10.12

Blä!


Tentan är nog klarad och ändå sitter jag här nu och känner det som att jag fallit platt till marken och ligger mosad där=( Jätte hemsk känsla, men det är säkert för att jag haft så mycket press och stress det sista. Så det får vara såhär till det går över. för jag orkar inte vara glad just nu. Detta ska vara en ärlig blogg och jag är vanligtvis en tjej som kan ge massor av mig själv och peppa andra m.m men som sagt, eftersom jag är en ärlig person så får du även se mina "downs" och inte bara mina ups, som det ju brukar vara mestadels, som tur är!

Nej, ikväll är ingen bra dag, men har haft det mysigt i Trollhättan tidigare på kvällen iaf med väldigt underbara personer. Men som sagt, just nu är jag inte på något bra humör över huvud taget och då hjälper det inte att tänka på det, tyvär. Verkligen tyvär.

Det kan nog lätt bli såhär om man är på sin topp hela tiden, ibland åker man ner. Men med mig blir det så tydligt. För jag är antingen på eller av. Fast jag hade kunnat välja att vara mer medel oftare, fast för mig är det inget att ens fundera på, för då får jag aldrig de här härliga topparna i livet utan det blir lite sådär gråtråkigt istället. Då har jag det hellre såhär och ramlar ner i ett hål ibland. Vad hade du valt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar