17.10.12

Operation, men först träffa Linnèa =)

Hallå!
Hur står det till med er? Hoppas allt är toppen!=)
Tog en sovmorgon idag för att förbereda mig extra mycket inför operationen. Snart ska jag iväg och möta upp härliga Linnèa i Haga för att gå igenom boken vi läst inför fredagens seminarie lite grann. Den är svårläst för mig så blir toppen att prata lite om den och se vad man har upptäckt i den =) Verkligen en bra arbetsform! För alla snappar upp olika saker ofta och då får man en mer nyanserad bild va innehållet.

Vid tre är det operation som gäller, tur S följer med! Att gå själv igen, då jag vet hur jobbigt det är, speciellt efteråt, hade varit dumt. Det är viktigt att våga be om hjälp i svåra situationer! Det får bli dagens tips även till er=)
Dags att fixa iordning mig lite, ha det super nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar