24.10.12

J.O


Har jag berättat om då jag såg J.O från Hipp Hipp, fast "paw reektight"?;) Kolla in detta klippet för att friska upp minnet och för dagens skratt vet jag! Så skriver jag nedan mer =)




Jo, det var för någon vecka sedan då jag gick från Slottskogen till Linneplatsen för att åka till jobbet.
Vad ser jag om inte en stressad "portfölj & kostymnisse" i sina bästa år som stressar fram och fumlar med något i sin portfölj. Plötsligt tar han fram en... tam ta dam..rakapparat!!! Och börjar raka sitt skägg! Mitt i sin hastiga promenad, snacka om att jag skrattade ihjäl mig efteråt. Inte åt honom då, utan åt situationen eftersom jag hade hans föregångare J.O i huvudet.
Men liksom, hur ofta ser man någon som plötsligt börjar raka sitt skägg in public? Han måste varit väldigt noga med det där skägget, precis på millimeten ska det vara, eller nått;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar