4.10.12

Good morgning! =)


God morgon hörni!
Hoppas ni sovit gott=)
Inatt har jag drömt om krig hela natten så har knappt kunnat sova eftersom jag varit så rädd att bli skjuten. Har levt flyktingliv och blivit skjuten på större delen av natten alltså. Vad kan detta betyda? I min dröm blev världen helt upp och ner på bara ett dygn.

Men nu är det dags att ta mig i kragen, som vi ju kom fram till att jag inte har, men ändå;) Sitter vid bordet med ett glas av egenhändigt pressade apelsiner och clementiner. Den godaste starten på morgonen! Rekommenderas varmt! Jag är en riktig frukostmänniska och får jag inte äta min frukost har jag väldigt lätt för att svimma.Så du är varmt välkommen att fråga om frukosttips, här finns massa svar;) Haha.

Idag är det diffutionsteorier hit och modeller för processarbete dit som gäller för hela slanten. Detta ska gå vägen har jag bestämt, så nu är det bara att köra på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar