8.10.12

Önska önska önska


Om jag fick önska mig vad jag ville, något som jag själv hade nytta av hade jag just nu och många gånger innan önskat mig mindre sömnbehov. Det väldigt mysigt att ligga i sängen med fluffiga täcken och kuddar och lakan mjuka som siden, men åå sååå tråååkigt, om man jämför med vad man annars hade kunnat göra. Jag och några försökte införa ett dygn på 36 timmar, men det är svårt att få ihop det i praktiken då de flesta fortfarande kör på 24 timmars dygn än så länge;)

Sedan undrar jag över en sak, hela dagen har jag varit supertrött fram till klockan är ca 19. Då plötsligt kommer "Super-Nina" fram och får energi för ett helt kompani. Så frågan är om jag kommer somna vid tio, vilket krävs för att jag ska få ihop mina nödvändiga 8 timmar, för att kunna fungera...Hmmm. Vilket probleeem;) Tänkt om jag hade kunnat fotsätta vara vaken nu och slippa bry mig om att jag ska vara pigg imorgon också? Hade det räckt med 4 timmars sömn hade det varit perfekt! =)

Vad hade du önskat dig för något precis just nu om du kunnat göra det?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar