23.10.12

Vad är oddsen?


Det hände en kul grej idag. Jag reserverade igår en bok på högskolans bibliotek och idag då jag skulle hämta upp den fanns den ej att få tag i. Konstigt va? Igår fanns det fyra stycken till och med! Jag fick massor av bra hjälp av en bibliotekarie som försökte leta upp ett exemplar åt mig, men icke.

Då plötsligt kommer Måns från hälsovetartvåan in på bibblan. Fast jag såg honom inte förrän jag vände mig om och blev livrädd och skrek av alla krafter på grund av att jag blev så överraskad,hehe. Gissa vem som är portad från biblioteket nu;) Jag vet, jag är såå oerhört lättskrämd och kan dra upp otaliga historier om detta, men det är en annan berättelse.. 
Hur som helst, så hörde han att jag inte kunde få tag i boken och erbjöd sig att låna ut sin bok =)
Tänk vilket sammanträffande ändå! Hur stora är oddsen liksom?



Tummen upp för detta!

tu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar