19.10.12

Fredag =)


Tjenare!
Hur står det till denna underbara fredagskväll?

Idag har varit både en riktigt rolig dag och en kämpig dag.
På morgonen satt min spårvagn fast i trafiken på grund av massor av vägarbeten. Men det slutade med att jag hann med tåget precis =) yay!
Väl i skolan så hamnade jag i superroliga grupper då vi hade seminarium. Vi skrattade HELA tiden, då kan man undra om vi var seriösa, men det roliga är att alla var det, bara att vi hade så kul emellan =) Perfekt ju! det gjorde nog så min operation läker bättre också =)

Men andra halvan av dagen var en plåga, jag höll på att svimma titt som tätt och fick lägga mig ner i matsalen och på klassrumsgolvet =( Tur vi slutade lite tidigare än planerat! Väl hemma igen lade jag mig i sängen med en gång och mediterade först och sov lite efter det.
Nu mår jag mycket bättre, även om det gör svinont dock. Men nu kan fredgasmyset börja liksom;)

Om du är ute och festar, ta gärna en dansrunda för mig också! =)
Tjohoo! Ha det gott nu! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar