22.10.12

Superglad

Jag känner hur jag bara flödar över av energi just nu. Är så himla glad och lättad att allt går framåt, för satt verkligen fast med studierna i helgen.
Har haft en produktiv dag idag. Blev nyss klar med ett arbete som jag hade jättesvårt för, har aldrig tyckt något var så svårt i mitt liv, men jag klarade det.
(Det vet man ju aldrig i och för sig, men jag har faktiskt producerat något utifrån att ha fattat noll från början, vilket känns otroligt bra!)
Sedan har jag fått läst på tåget till och från Trollhättan idag, så nu är snart en av två böcker utlästa inför nästa vecka. Samt då jag kom hem har jag skrivit lite om praktikdagen.

Åå vad kul det var. Första dagen på praktiken som sagt! Var på en jättemysig äldreverksamhet för funktionsnedsatta idag med min studiekompis Marie. Det var ett härligt gäng som var där vill jag lova, både personal och deltagare. Det var tre i personalen och åtta som var med och deltog och hade kul. Massor av smittande skratt har vi haft under dagen =) Det är kul att se att det finns så bra äldrevård och att man jobbar för att även få äldre att må bättre och vara friskare =) 



Men nu är det dags för lite ledig tid! Det är jag värd =)



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar