3.10.12

Tentaplugg


Nu är det dagas för slutspurten inför tentan som inträffar på fredag.
Ska iväg till Sara strax och öva med henne och Bella. Har svårt att motivera mig för detta. Men blir ju alltid bättre om man är fler som hjälps åt=) ( Jag tror det är för att jag inte äger så många skjortor så jag kan ta mig i kragen, det är bergis det som det beror på! )

Varför är det så att det man måste göra vill man verkligen inte göra? Det spelar ingen roll om det rä kul eller inte. För det är ju mycket roligare att plugga än att diska tex och tex om jag måste shoppa så drar man ut på att göra det efetrsom man måste. När det annars är kul. Ett riktigt fenomen detta!

Ikväll blir det middag hos Julia, ser såå fram emot detta! Ska bli så kul för vi har inte setts på länge. Om man räknar kvalitetstid. Vad är dina planer för dagen?
Ha det bäst!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar