23.10.12

Bästa jobbet ännu!

Idag har varit andra dagen på dagverksamheten Humlan i Trollhättan.
Alltså, jag lovar, då jag satte min fot där igår tänkte jag " såhär bra arbetsförhållanden kan man ha". Ett såå inspirerande jobb eftersom man jobbar med människor och hjälper dem bli bättre och klara sig bra i sin vardag samtidigt som man skrattar och har kul stor del av tiden. Helt underbart! Det är lätt det bästa arbetsstället jag satt min fot på!

Det är så kul att vara med personer som har annan ålder än en själv ibland också. Alla har olika erfarenheter mycket beroende på detta och man kan få väldigt intressanta samtal.
Det jag älskar är att de som är på verksamheten är så oerhört positiva och det smittar av sig mellan varandra. Det är även detta som många av deltagarna tycker är det bästa med att komma dit. Jag har aldrig varit med om en arbetsplats där man kan må så bra, både dem som jobbar och dem som deltar. Underbart!

Skulle egentligen bara ha gått till klockan tolv idag men stannade kvar längre bara för att det var så kul =) Bra betyg va?=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar