3.9.12

Första skoldagen


Idag var första skoldagen. Klockan fem pallrade jag mig upp och mötte Sara på perrongen för att ta oss till Trollhätan. Som jag trodde blev det en dag fylld av härliga möten. Tänkte mig att de som ska läsa och läser till hälsovetare är bra personer som är öppna och glada m.m. Det visade sig vara sant och plötsligt satt hela klassen och pratade med varandra. Tror de flesta kom jättebra in i gruppen och lärde känna flera stycken redan =) Önskar på ett sätt att jag bodde där så jag kunde vara med på allt som händer med nollningen och så. Men samtidgt älskar ajg att bo i Göteborg, Trollhättan är inte alls min stad på det sättet. Sedan bor ju min älskade pojkvän här också vilket är en stor del i att jag bor kvar.

Nu är det dags att vila lite innan jag ska på dejt. Är ju normalt och vara trött då man gått upp fem. Är inte alls van vid det så känns ungefär som 6 timmars jet- lag eller något,haha.
Kan tänka mig att många av er också var på eran första skoldag. Hur var eran dag?
Hoppas den är toppen och lika bra som min;)
Massa kramar!!=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar