23.9.12

23/9


Tjoho!
Hur är läget? Hoppas allt är toppen.
Har verkligen världens mest spännande helg denna helg alltså;) Sitter och pluggar lite mer. Men klockan tre idag är det dags för mig också att vara ledig =) Det kan vara svårt som student att verkligen känna sig ledig. Jag vet inte hur man gör detta än, så om du vet så ge gärna tips! Jag ser bara allt som ska göras hela tiden och det är svårt att släppa det.. Samtidigt som man inte kan plugga hela tiden. Jag vill ju leva livet liksom =)

För mig är det viktigt att göra roliga saker så man också orkar med det andra som man faktiskt måste göra i livet. Just nu är mitt måste studierna, men om jag tänker på varför jag faktiskt vill plugga så går det lättare. För det finns ju ett tydligt mål! Och detta känns såå rätt. Då är det värt att offra tid och energi. Men som sagt, för att orka behövs roliga saker ändå.

Ska bege mig ut i regnet för lite joggning strax. Fylla på med energi. Är superpeppad!
Ha det bäst nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar