10.9.12

Sugen på mode


Jag är sugen på mode nu! Jag vill sluka höstens trender och äta upp dem,haha. Jag önskar att shopping hade stått på dagens "att göra lista". Men det får nog dröja till jul eller så med denna syssla och nöje;) Tur man är kreativ och kan hitta finurliga lösningar!


Förra året shoppade jag loss ett antal gånger. Jag gillar inte att småköpa saker, "antingen eller är det som gäller". Så därför har jag inte köpt mycket till garderoben det senaste året i princip. Jag tror det var för ett år sedan som jag började med mitt köpstopp, ungefär. Som höll sig i tre månader eller så. Sedan har jag knappt köpt någonting ändå, bara om det har behövts och knappt det! Nu längtar jag dock något enormt över att få gå i butiker, känna på tyger och prova kläder. För jag undviker detta då plånboken är tunn, kan man säga. Varför utsätta sig för frestelser när jag kan vara ovetande om alla snygga plagg där ute?;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar