8.9.12

Glassfesten


Whop whop!
Vilken härlig kväll det var igår! Glassfesten var verkligen lyckad och jag vann tävling! Tjohoo;)
Såå kul att umgås med klassen lite mer. Vi var nog ca hälften av personerna i klassen som gick. Så mycket glass med tillbehör man ville och massor av trevligt folk. Faddrarna hade fixat massa roliga saker för oss ettor! Tusen tack för det=)

Vi fick tävla uppdelade i lag om den som kunde stoppa flest marschmallows i munnen, som jag vann, äta upp ett godissnöre snabbast med händerna bekom ryggen, charader och smaktest. Stackars dem som gjorde det sista! Med bindel för ögonen fick de äta ansovis, kapris, köttbulle, snaps m.m. Vilket jag inte alls klarar av. Det stog även godare saker på menyn men ändå! Bra jobbat ni som gjorde detta! =)

En riktigt härlig kväll!
Visste dock inte att jag kunde sova över hos någon så jag tog sista tåget hem tillsammans med Bella. vi hann precis på sekunden. Tåget stog på stationen då vi hade ca 500m kvar och vi spurtade och skrek "vänta, vi kommer", typ, så de skulle vänta på oss förhoppningsvis, eftersom det var sista tåget. Och gissa vad som hände? Tåget väntade på oss för värden hade hört att vi skrek, ibland är det bra med högt röstläge;)

Ha det bäst nu!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar