10.9.12

Today


Hallå!
Hur mår ni idag? Hoppas ni har haft en härlig sådan! =)

Denna dag har för mig bastått av pluggande och ännu mer plugg. Sara har även hon kommit förbi och vi har hjälpts åt med skolarbetet. Är mycket roligare då och så kan man diskutera lite kring det man läser för att öka förståelsen ytterligare.

Innan Sara kom förbi och vi satte oss i Slottis för att studera hann jag äta lunch med min pojkvän som åkte iväg idag. Vi hade ju en riktig toppendag igår med vandring, indiska matlagning och spa i badrummet =) Lyx alltså! Så idag var det tomt då han hade åkt vill jag lova!

För en liten stund sedan kom Annika förbi =) Alltid så mysigt att hänga med henne. Vi chillade i varsin soffa och pratade om helgen i allmänhet. Nu är det dags att lägga böckerna på hyllan och istället träna lite styrka. Så mycket som jag kan göra med stukad fot. Heja heja!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar