14.9.12

Love these people!


Kära underbara läsare! Hur står det till med er?
Jag överlevde gårdagens pub-crawl och det med stil dessutom. Haha! Det blev en blöt kväll om man räknar antal glas vatten som intogs, men en jägershott och en rosa panterndrink fick också slinka ner!

Festandet började hos Linn som fyllde år. Det var ett perfekt sätt att ladda inför rundan! Sedan var vi omrking på nästan alla ställen i Trollhättan som har med uteliv att göra. Då anhalten blev något som hette Pitchers blev det mer in min smak. För där kunde man dansa! Wiehoo! Vi hälsovetare körde våran egen dans och fick med massor av andra folk på dansgolvet att hänga på. Stämningen var på topp! Så även på Lipz som var sista stoppet. Där gick alla all in och det var en oerhört rolig kväll! Alla släppte loss ordentligt och hade kul.

Men! det tar inte slut där! Då slutet på klubbandet led mot sitt slut var vi många som fortfarande var på festhumör. För mig var detta en kväll som man aldrig ville att den skulle ta slut =)
Då drog vi till studentbostaden Elefanten, där de flesta studenter bor, för efeterfest och moonwalk på 16e våningen med utsikt över stan.
Älskar sånna där härliga efterfester, där alla bara är avslappnade och har kul och flummar iväg, yay!
vi bildade ett guitarrhero-band och fick stående ovationer från den fiktiva publiken. Älskar detta spel! ( Ja för denna kväll så finns det bara positiva ord! =) )
Då all egentligen hade tänkt att gå blev det att vi ändå var några som satt kvar ganska länge till och myste i soffan hos Måns och pratade om allt möjligt. Jag älskar sånna här tillfällen! De känns så äkta på något sätt. man bara är och umgås liksom =) Kan inte riktigt förklara det,haha. Klockan sex var tiden då jag gick och lade mig, vilket bara kan betyda en sak. Succe!

Det är helt otroligt hur många underbara personer det finns som går hälsovetarprogrammet! Och då tänker jag på alla jag tärffat i alla årskurser. Det är sällan som en "grupp" bara omfamnar en och man känner sig som en del av den i princip direkt. Vilket dessa personer gör =) Love it!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar