13.9.12

Jag ser det för mig hur alla kryper hem


Om man börjar dagen med grötfrukost. Då går det åt väldigt lite pengar till detta, vilket gör att man ju har mer pengar över för att  köpa lite drinkar!!! ikväll;) tjohoo=) Jajjemen! (jag är både lite ironsik och seriös nu) För ikväll är det pub-crawl, eller pubrunda som det kallas i Trollhättan. Fast vi vet ju alla redan innan att det kommer sluta i en pub-craw. Kan se det för mig hur alla studenter kravlar och kryper hem när det hela är slut, alternativt försöker larva iväg sig till ett kebabställe och hasa sig upp över disken för att få lite nattamat först;)

Visste du föresten att i Trollhättan finns det bästa kebabstället jag varit på! Om det är samma ägare vill säga. Det ligger brevid nattklubben Lipz och de har den bästa "kebeb utan kebab med extra sallad och ketchup på". Som är det jag intar efter en vild kväll ute. Men då jag alltid blir besviken på alla andras "kebab utan kebab med extra sallad på"`s kebaber så gör jag det bara i Trollhättan.
Och grejen för att få den extra god är som sagt att man blandar kebabsåsen med ketchup! Det du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar