24.9.12

To do today


Tjohoo!
Hur har helgen varit?
Efter att ha haft en av de lugnare slagen är jag nu helt utvilad. Vilken känsla. Love it!
Ända sedan jag började på högskolan har jag fått på tok för lite sömn. Men nu äntligen är jag ikapp =)
visste du förresten att man kan ta igen förlorad sömn, men att man ej kan förebygga om man vet att det kommer en natt med mindre sömn med att sova mer natten innan?
tur att man kan kompencera efter hur som helst;)


Har varit på en liten promenad nu innan frukost och snart kommer "the group people" hem till mig för att skriva rapporten. Oj, nu lät det som att jag mest ska sitta och titta på medan de skriver den för mig, haha. Såklart är det så. Not;)
Ska bli så skönt att få det undangjort.

Efter allt slit är det belöning i form av skypesamtal med två av mina underbara vänner som gäller. Miss them so!

Vad är dina planer för dagen?
Ha det bäst nu!
Kramar










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar