25.9.12

Julmusik en tisdagmorgon


God morgon kära läsare!
Hoppas ni sovit gott och vaknar upp fulla med energi till en underbar dag! =)
Jag vaknade klockan fem, klarvaken men supertrött. Kan man vara det? Ja, nu är det bevisat;)
Kände mig superstressad förut och lite orolig över något, jag tror det är den kommande tentan. Men då får man sätta in med alla knep man har. För det gör allt bara värre om man mår dåligt.

Då tänkte jag så här. På julen är man lugn och glad. Jag älskar julen, den inger verkligen hopp om det goda i människor. Så därför lyssnar jag nu på julmusik! Kanske lite kontroversiellt, men det hjälper verkligen! Testa själv om du behöver någon gång=)
De flesta av oss har ju goda minnen från julen ändå och gillar den och då kan detta funka! Believe me! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar