17.9.12

Sittningskvällen


I lördags var jag på mitt livs första sittning tillsammans med de härliga personerna Linnea, Mirja och Anna. Det var ett spektakel vill jag lova. Ett roligt sådant. Skålar hit och bordsskål dit och hej och hå och så tar vi en snappsvisa!;) Detta kan man sammanfatta sittningen med enligt mig;) Hur kul som helst och jag älskade bordsskålarna!

Efter sittningen gick alla ner till kåren som ligger under sittningsplatsen och dansade till fötterna värkte och man fick byta skor med killarna;) Det var en sådan där rolig kväll som man vill ska hålla på för evigt. Massor av glada härliga folk på festhumör som samlades och hade kul tillsammans.

Självklart blev det efterfest och där var det karnevalstämning alltså! Det var det bästa på hela kvällen för mig. Massor av nytt och roligt folk att träffa och dansa loss med till dagen grydde =) Jag tror det pågick en tävling också, "hur många folk får det plats hos "x"?;) För det var ju smockat där till tänderna, så att säga. Finns det hjärterum finns det stjärterum som man så fint säger;) Tur är det att man kan låna någons soffa tills bussen går klockan åtta en sådan här toppenkväll =)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar