26.9.12

Vilken dag!


Vilken dag säger jag bara;)
Den började med att jag vaknade klockan sex och vred mig en hel del innan jag väl insåg att det var lika bra att ge upp. Vid åttasnåret joinade min syster mig. Jag hade fixat frukost till min nattgäst och vi satt i godan ro och kollade på vår favorit, Sunes jul då det ringde på dörren.
Vem kan det vara såhär dags som vill något?
Jo, 10-12 personer skulle plötlsigt inspektera lägenheten. De klev in allihop så hela hallen belamrades av skor, alla gick runt och hummade, kollade, klämde och grjade överallt. Det var så absurt och surrealistiskt så jag och min syster skrattade halvt ihjäl oss.
De undrade nog över våran reaktion så jag klämde frma mellan skrattaattackerna : alltså, detta känns så surrealistsikt, alla som går runt med anteckningsblock och noterar, sedan fortsatte jag skratta. Det var en sjuk scen alltså;)!!

Sedan åkte jag och min syster in till hennes jobb och fick fika och kaffe, mumma! Då var klockan tio så gissa om jag haft en opruduktiv förmiddag? Japp! Jag ahr aldrig varit så omotiverad i mitt liv. Men det löste sig med min systers sällskap och så åkte jag till Sara och vi pluggade tillsammans. Perfekt ju! Sedan kom även Bella och anslöt sig och vi övade in vårt "underbara tal", kalla det presentation av arbete om du vill;)

När vi skiljdes åt och jag åkte tillbaka hem igen passade jag på att inhandla massor av goda frukter för att belöna mig och motivera mig lite. Dadlar, mango, ananas, melon, kiwi m.m. Mums alltså! =) Oh lala;)
Så nu är jag banne mig fräsch och fruktig;)

Kvällen har sedan ägnats åt hälsopromotion. Kände mig förbi av trötthet vid halv åtta, men sen sjöng jag in lite "låttruddelutter" och nu har jag fått upp energin igen=) Tänk vad det gör att man har små pauser alltså!

Ha en underbar kväll nu! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar