23.9.11

Yoga + framtidsfunderingar

Jag startar dagen med yoga och chai-te. Nice! Sista halvan av den här veckan har verkligen bestått av kvalitets tid. Är så skönt att kunna ha det så. Håller även på att fundera på hur min framtid ska se ut. Jag vet vissa bitar, medan andra är ganska oklara. En utbildning skulle sitta på sin plats, men vilken? Skulle även vilja starta något eget. Fast inom vad? Det hade jag passat bra till tycker jag.
Mycke tankar som sagt.

Hoppas du har en underbar dag nu!!

4 kommentarer:

  1. Fråga de som känner dig väl + äldre med livs erfarenhet. De kan ge dig en bild utav va du e bra på. Även ta en titt på dina gamla betyg kan oxå ge en ledtråd.Då kanske d klarnar va du vill sötis.Pusselipuss<3at

    SvaraRadera
  2. Hör av dig om du kommer på en bra affärs/starta-eget-ide jag kan joina! :D
    Puss o kram Lollo

    SvaraRadera
  3. Yay Lollo! Det ska jag lätt göra. Vi kan ju inte vara på DinSko för alltid;) Det är vi för grymma för. Iofs klart man kan , men jag behöver utveckling. Annars är allt bra m dig oxå hoppas jag?=)

    SvaraRadera
  4. Och jag gissar att den första kommentaren är från dig Mammi=) Bra tips! Håller redan på och gör mig för lite =)

    Kleeem=))

    SvaraRadera