9.9.11

Wow-dag

Hejsan hoppsan! Hoppas allt är bra med dig!
Jag har verkligen "kost meg med kundene" idag, som man skulle säga här i Norge. Vilket innebär att jag haft det toppen och socialt med kunderna och verkligen njutit av mitt jobb. Varit en sån där drömsäljare som alla butikschefer vill ha i sitt team. Berättat passionerat om skorna, fått superbra kontakt med alla, skämtat om saker, visat fram olika alternativ som gjorde att kunderna köpte fler par skor och bara haft allmänt kul. Yay!

Imorgon kommer ännu en sådan dag och sedan bär det av tvärs över gatan till Carly och födelsedagskalas. Tjohoo! Har fixat iordning allt jag behöver, kollat så det är pengar på kontot och allt möjligt annat småjox så allt är bäddat för "den perfekta kvällen" imorgon.

Måste också berätta om det allra bästa som hände idag. Nämligen ett telefonsamtal som verkligen blev körsbäret på glassen denna fabulösa dag. Du vet vem du är och du vet att jag tycker du är underbar =)
Blev så otroligt glad över allt som vi pratade om. Tänk att det finns så fantastiska människor som tar en till höjder man innan inte trott var möjliga.

Kramar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar