22.9.11

Klassfoto


Kommer du ihåg hur man kollade igenom skolkatalogens klassfoto och kollade in alla, speciellt snyggingarna. Gjorde upp listor på vem som var snyggast, härligast o.s.v. Haha. Det var tider det
. Föresten, var det kanske bara jag och mina vänner som gjorde sånt här? Well, well. Oavsett. Detta beteende har ju bytts ut lite. Men idag funderade jag  på om inte facebook är nya generationens klassofot. Bara det att det är tillgängligt för alla och man kan få ut mycket mer information där om en person. Jag menar, i princip alla har facebook och jag kan fastna väldigt lätt i att kolla runt på personer man klänner lite sisådär. Det blir som man känner dem, fast ändå inte riktigt, nu längre.

Det jag hade tänkt knyta ihop säcken med var att idag föreslog fb att jag skulle lägga till en vän. Den snyggaste killen på skolan då jag gick i 7an till 9an,Haha. Han var en person som nog inte visste hur bra han såg ut, för blyg var han fast supernice.
Och...Han verkar vara lika snygg än idag. För visst är det så att många som var snygga och poppis på högstadiet har halkat ner lite från listorna man gjort, eller kanske helt försvunnit från dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar