27.9.11

Desperate

Från mina senaste inlägg att döma kan man nästan tro att överskriften handlar om mig. Men icke! För nu har jag funnit tillbaka till mitt inre lugn = grannen har sänkt tvn;) Nja. men det är svårt att slappna av när man hör massa action och sport, det rimmar liite illa med avslappning. Men som sagt, det var mest ett skämt, fast dock en sanning...

Var var jag? jo, jag har funnit tillbaka till mitt lugnt och allt är frid och fröjd i Norges skogar.
Hade tänkt sova nu, då jag surfade runt och såg att Desperate Housewives sänder sista säsongen nu. 
Denna härliga serie som alltid har något spännande i görningen och som aldrig blir tråkig, har nu kommit att gå mot sitt slut. Men jag gillar att serier tar slut, hur hemskt är det inte när man bara blir hängande mitt i handlingen. Ensam och övergiven så att säga. Jättejobbigt. Ska bli spännande att följa sista säsongen. Nu börjar det!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar